Sluisstraat
Oliehandel Rouwenhorst die bereikbaar is via de gasbrug
Sloop gasfabriek op het Pothoofd
Buitengracht aanlegplaats voor turfschepen en links het Pothoofd 1925
Buitengracht met gezicht op de Raambrug, opname vanaf de Bokkingshang 1925
Oplaten van gasballon bij de oude gasfabriek in 1880
Spuistraat
Gebouwen van de Gasfabriek met van links naar rechts het kolenmagazijn, stokerij, zuiverhuis en directeurswoning. Links de Gasbrug of Olifantsbrug. Het hout is van scheepstimmerwerf Tijssen
Aangegplaats aan de buitengracht, op de achtergrond de sluis naar de Binnenhaven
Sluisstraat ogeveer 1950 met een van de eerste caravans
Sluisstraat, links begint de Gieterijstraat en rechts is de toegang tot de toen daar gevestigde autoverhuur Bijl
Sluisstraat en sluiswachterswoning met naar rechts de ingang naar het toen daar gevestigde autoverhuurbedrijf Bijl
Gasfabriek aan de haven na de uitbreiding en voordat de fabriek door een raadsbesluit van 9-6-1908 in 1911 is verplaatst naar de Zutphenseweg.
Binnenhaven, rechts de Raambrug. Het groe gebouw is het graanpahus van Noury, later Kappelle en daarna Overslagbedrijf
Gasfabriek Suisstraat
Raamsluis die de verbinding reguleerde met de Binnenhaven en Buitenhaven
Sluisstraat hier was vroeger de sluis die de verbinding met de Buitengracht en het Overijsels kanaal ongeveer 1900
In 1850 wordt Buitengracht aangesloten op het Overijsselse kanalennet waardoor sluis nodig is
Sluisstraat Woonboten 1970
Sluisstraat Drukkerij De Lange/van Leer
Sluisstraat woonboten 2000
Sluisstraat Pothoofdsluisje deze gaf toegang tot de buitengracht waardoor je verder kon varen naar het achterland het Overijsselskanaal
Raambrug 2013